شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

فعال شدن سيستم فروش ووچر آزمون هاي GRE و TOEFL

۱۰ بازديد

 

سيستم فروش ووچر آزمون هاي GRE و TOEFL فعال شد . به نقل از سايت مشاوره تحصيلي هيوا ، سيستم فروش ووچر ( Voucher ) و ثبت نام در آزمون هاي GRE General و TOEFL در ايران باز شد . داوطلبان از طريق اين سيستم مي توانند ووچر خريداري كنند و شخصا تا قبل از اتمام مهلت اعتبار ووچر در تمام مراكز مجاز كشور ايران كه در سايت ETS داراي ظرفيت خالي هستند ، ثبت نام كنند . متقاضي موظف است ، اطلاعات شخصي مطابق شناسنامه يا گذرنامه و پروفايل ETS را در اين سايت ثبت كند ؛ پس از ثبت اطلاعات يك كد پيگيري جهت ادامه فرايند به شماره تلفن همراه متقاضي پيامك مي شود .

 

براي مطالعه متن كامل خبر روي لينك زير كليك كنيد :

 

www.heyvagroup.com/shownews2/4237/فعال-شدن-سيستم-فروش-ووچر-آزمون-هاي-GRE-و-TOEFL.html

 

 

برای موفقیت در آزمون تافل، از ترفندهای مختلفی می‌توان استفاده کرد. این ترفندها می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکردتان در هر بخش از آزمون بهبود یابد. یکی از ترفندهای مهم در بخش شنیداری این است که به صورت فعال به مطالب گوش دهید. به این معنی که فقط گوش ندهید، بلکه همزمان با گوش دادن به متن‌ها، نیز آن‌ها را مرور و تکرار کنید. این تمرین به شنیدن شما کمک می‌کند تا با لغات و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی آشنا شوید و ساختارهای جملات را بهتر درک کنید.

 

در بخش خواندن، ترفند دیگری که می‌توانید به کار ببرید، مدیریت زمان است. این بخش از آزمون به شما محدودیت زمانی می‌دهد، بنابراین مهم است که بتوانید متن‌ها را با دقت خوانده و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. برای بهره‌وری بیشتر از زمان موجود، می‌توانید به سوالات بدون خواندن متن اصلی ابتدا پاسخ دهید و سپس زمان کافی برای مطالعه متن را در نظر بگیرید. همچنین، مطمئن شوید که به سوالاتی که بیشترین امتیاز را دارند، ابتدا پاسخ می‌دهید تا از زمانتان به بهترین شکل استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید عملکردتان در بخش خواندن را بهبود بخشیده و به نتایج مطلوب در آزمون تافل دست یابید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.